12 września klasa IIA pod opieką wychowawcy pani Małgorzaty Skawińskiej i nauczycieli pani Doroty Nawrot, oraz pana Jacka Hejnosza, była na wycieczce integracyjnej w Zwierzyńcu na kajakach "U Rudego" i w Zamościu. Po przyjeździe na miejsce, czyli do Zwierzyńca, zaczęły się przygotowania do spływu kajakiem...

GALERIA

Był to odcinek Obrocza- zalew Rudka. Po krótkiej lekcji teoretycznej przyszedł czas na wykorzystanie tego w praktyce. Trasa po której płynęliśmy wymagała od nas współpracy i wytrzymałości, ponieważ kajak nie zawsze płynął tam gdzie chcieliśmy. Gdy dopłynęliśmy do portu przyszedł czas na wysuszenie się, po czym wyjechaliśmy zwiedzać piękne i urokliwe miasto, jakim jest Zamość. Idealna aglomeracja tegoż miasta zachęciła nas do wyjścia z autobusu i zobaczenia kilku najpiękniejszych miejsc turystycznych. Ze wspaniałymi nauczycielami poszliśmy na Rynek Wielki, a następnie na dwa mniejsze rynki- Solny i Wodny. Kolejnym zabytkiem była katedra św. Tomasza Apostoła. Pani Dorota przybliżyła nam historię powyżej wymienionych miejsc. Po lekcji historii przyszedł czas na obiad i deser w pobliskich restauracjach. Najedzeni, pełni wigoru i sił wróciliśmy do domów.

Uczniowie klasy II a

Jubileusz szkoły

e-Dziennik

Szkoła promująca zdrowie

Zalookaj do NAS :)

Poradnik EKONOMIKA

SWF file not found. Please check the path.